ポケモンGO攻略まとめ道

*

ポケモンGOが日本でまだ配信されてないと知らずにきた外国人www

   

oZOEqgW

横浜?

I took this last night at a summer fireworks festival attended by thousands of people. Despite being the birthplace of Pokemon, the game is STILL not available in Japan. If you got the app from another country’s store you can start it, but the streets are devoid of Pokemon. The only info we have is that it is coming “soon,” so millions of people are over here looking at their friends’ Pokemon GO posts the same way you look at an exes wedding photos. I know the world has bigger problems right now, but I want my Pokemon GO!

私は何千人もの人々が参加し、夏の花火大会で、この最後の夜を取りました。

ポケモンの発祥の地であるにもかかわらず、ゲームはまだ日本では使用できません。

あなたが別の国のストアからアプリを持っている場合、あなたはそれを開始することができますが、
通りにはポケモンを欠いています。

何百万人もの人々が、こっち彼らの友人のポケモンGOの記事で
あなたはEXEファイルの結婚式の写真を見て同じように見ているので、
我々が持っている唯一の情報は、 「すぐに」それが来ているということです。

私は、世界は今、大きな問題を抱えている知っているが、私は私のポケモンがGOたい!

 

自動翻訳したやつなんでちょっとおかしいですが・・・。

ポケモン発祥の地の日本でポケモンGOができないなんて!ってマジで嘆いていますw
確かに、ポケモンが生まれた国なんですからできるだろうって思ってますよね。
にもかかわらずポケモンGOができない現実にかなりショックを受けたかと。

早くリリースしてほしいなー。

ツイートツイート

  関連記事

 - リリース, 情報 , , ,